Drzno k rešitvam.

Cenjene stranke…

ATEU ekipa pridno mreži in povezuje znanje ter stranke. Tokrat smo se udeležili poslovnega zajtrka, ki ga je organiziralo Združenje manager, čigar častni gost je bil Sebastian Cavazza. Povedal je, kako ohranja učinkovitost v svojem natrpanem urniku. Najpomembnejše za ohranjanje fokusa je izklapljanje telefona, ko delaš.

Zato, drage naše stranke: res vas cenimo in se vsakega posebej trudimo. Da pa lahko delo opravimo strokovno in s čim manj napakami, moramo res zbrano in brez motenj opravljati delo, za kar nas tudi najamete. Če nas kdaj težje dobite na telefon, to ni zato, ker vas ignoriramo. Je zato, ker se posvečamo vsakemu posebej in mogoče ne pride telefonski klic takoj na vrsto. Vas bomo pa vedno poklicali nazaj in vam prenesli vse informacije, ki so za vas pomembne.

Ekipa ATEU.

 
 

Zadnje dodane vsebine